Головна » Статті » Мої розробки уроків |
Урок 1 Тема: Сучасна література. У колі добрих друзів Тема для оголошення учням: Пауль Маар – автор творів про Суботика. Яскравість художнього світу творів Мета:
Обладнання: портрет письменника, ОСС, виставка книг П. Маара, ММП. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Епіграф: Любити читання – це обмінювати години нудьги, які неминучі в житті, на години великої насолоди. Ш.Л. Монтеск’є, французький філософ Очікувані результати: учень(учениця)
Хід уроку
Демонструються портрети сучасних дитячих письменників
Ми не раз на уроках зустрічаємось з героями улюблених книг. Разом з ними ви дорослішали, здобували знання, вірили у перемогу добра над злом, зрозуміли, що потрібно цінувати у нашому житті найбільше, до чого прагнути та про що варто мріяти. У цих героїв ми багато чому навчилися. Ви ознайомилися з казками, герої яких часто досягали успіху і перемагали зло, користуючись чарівними предметами(чарівною паличкою, килимом, чоботами-скороходами, шапкою невидимкою, та іншим.)
Висновок: Пауль Маар – цікава і багатогранна особистість.
Дитячий письменник Драматург, сценарист Перекладач
Актор Пауль Маар Фотограф
Художник-ілюстратор літературних творів, комп’ютерних ігор
Твори Пауля Маара про Суботика Книжки Пауля Маара про Суботика українською:
«Що не день то субота» «Китобус, або нові цятки для Суботика» «Суботик у небезпеці»
«Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу» «Чарівні краплі для Суботика» «Коли Суботика занадто багато»
Тема: Розповідь про пригоди рудоволосого хлопчика Суботика Ідея:
«Хто ж він такий – Суботик» «Суботик – один з найвідомішиг літературних героїв Пауля Маара. Перша книга про Суботика – «Що не день, то субота» -- вийшла у 1973р. і саме у ній читачі вперше познайомиися з дивовижною маленькою істотою з цупкою рудою шерстю, у якої замість носа – хоботець, а на обличчі – сині цятки, за допомогою яких можливо здійснювати бажання. Ця істота понад усе любить ласувати смачною деревиною, гумою та папером, а ще – римувати, складати віршики про себе та свого татка Пляшкера. За твердженням автора – це істота середнього роду. «Я вважав, що якщо герой книжки буде дівчинкою, то хлопчики не захочуть її читати, і навпаки»
(учні коротко діляться своїми враженнями від прочитаного твору «машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»)
«художній світ твору Пауля Маара мене захоплює тим, що…» Висновок: Особливість художнього світу твору П. Маара полягає в тому, що, змальовуючи звичайне, буденне життя дорослих, автор зумів показати, як можна змінити цей світ силою уяви, вірою в незвичайне, дитячою безпосередність, щирістю, грою, гумором…
Дізнався… Навчився… Зрозумів…
| |
Переглядів: 1406 | |
Всього коментарів: 0 | |